Barry left us unexpectedly on June 8, 2010. In his 25 years of life, he brought so many wonderful memories to people around him.

A memorial service will be held on Thursday June 17 at 4:30pm, in the Gold Room of the Stanford Faculty Club. Please RSVP by completing the form here.

Directions to the Stanford Faculty Club can be found here.

If you would like to post an article here to share with us your memories about Barry, please follow the instructions below.

Email your message to:
barrychai1985.2010 [at] blogger.com
with the subject:
From [Your Name Here]
and include the text and images (up to 10MB in size) in the body of the email.

Your messages will help the family know Barry better as a beloved friend, a treasured classmate, and a trusted colleague.

Wednesday, July 14, 2010

From: Jessica Chai

Dear Barry 哥哥:

記不記得我們在facebook上說好等你回來你要教我打Tennis
現在每當我看到S.H.E就會想起你
還記得我讀幼稚園時你告訴我
有一個?體叫S.H.E
而且你還告訴我要分開唸" S H E "
不可以唸成she
記得2008年我去UBC遊學
你總是那麼的照顧我
買甜甜圈給我吃,陪我聊天
看到wii就想起我們在地下室玩起 Mario Kart
看到數學
讓我想起來加拿大第一個學期看不太懂英文的我請教你數學
還記得當我心情不好你都會安慰我
還記得去年年底在西雅圖機場跟你說再見
那時睡眼惺忪的我
竟沒有想到這會是最後一次的見面…
還記得我們一起去剪頭髮
然後我們兩個人看著GPS試著找出回家的路
還記得你告訴我有"百度"這個網站
還記得我們上次一起去 San Fransisco 吃冰淇淋
還記得我們一起討論音樂
還記得我們一起跟姐姐鬥嘴玩摔腳
這些都會是最美好的回憶
謝謝你這些時間的陪伴...
即使以後見不到了...
你永遠都會在我心中...
那個最棒,最有趣,最nice,最帥,最幽默的人
再見惹...親愛的你...
再一次的謝謝你...

Cousin, Jessica

No comments:

Post a Comment